poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Pogotowie pieluszkowe

Jeżeli jesteś młodą mamą lub wkrótce będziesz popatrz do kosmetyczki maluszka i sprawdź czy masz w niej Sudocrem. Jest to najpolurarniejszy i znany od dawana krem antyseptyczny dla dzieci ale i dla dorosłych. Uratował pupę mojego malca nie raz.
Sudocrem zawiera kilkanaście składników: lanolina hipoalergiczna - pomaga w utrzymaniu prawidłowej wilgotności skóry; tlenek cynku - środek ściągający, który zmniejsza utratę płynu tkankowego; benzoesan benzylu i cynamonian benzylu – należą do składników balsamu peruwiańskiego, powszechnie uznanego za jego właściwości lecznicze; alkohol benzylowy - o właściwościach miejscowo znieczulających, zmniejsza ból miejscowy i podrażnienie. Działa również jako środek antyseptyczny / antybakteryjny i jest odpowiedzialny za ochronę przed bakteryjnymi czynnikami skażającymi. Praktycznie bezzapachowy z konsystencją koloru białego. Jeżeli twoje dziecko nabawiło się odpażenia, ma zaczerwnienione pachwinki nie można go nie uzyć - ma natychmiastowe działanie.
Dla mojego malca sprawdził się również podczas wysypki na buzi kiedy próbowaliśmy wprowadzać nowe smaki. Jest genialny. Dostępny w aptekach ale ja swój znalazłam w sieci Auchan.
Ja swój pierwszy Sudocrem dostałam w wyprawce maluszka ze szpitala w którym rodziłam.
Pojemność: 125g cena w zależności od miejsca od 17-25zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz