środa, 3 kwietnia 2013

Nowa garderoba dla "szkraba"

Mam nadzieje że w końcu nastanie nam wiosna...
Co za tym idzie mój szkrab będzie potrzebował nowych ubrań, nowych bo tempo wzrostu osiągneło prędkość światła. Krótkie nogawki, krótkie rękawy czapka która nie wchodzi nawet do połowy głowy:)))
Nie wiem już kto był sprawcą pokazania mi genialnego sklepu dla maluchów ale jestem mu za to wdzięczna.
Od czasu pojawienia się na świecie mojego malucha kupuje obrania w Pepco.
PEPCO to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku w myśl hasła „Więcej za mniej...codziennie!". Jest to jedyny tego typu operator niespożywczy w Polsce.
PEPCO to sieć niedrogich, samoobsługowych sklepów, zlokalizowanych w centrach miast lub centrach handlowych, gdzie wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi tworzymy kompleksową ofertę handlową. Taki model sklepów zapewnia wygodne zakupy „na każdą kieszeń", oferując niskie ceny i szeroki asortyment - dla wszystkich (info ze strony www.pepco.pl).
Mają ogromny wybór ciuszków dla maluchów w każdym wieku i co dla mnie najważnieszje mają NORMALNE CENY. Sklepy są praktycznie w każdym większym mieście. Dla mam oprócz ciuszków dla maluchów mają również kosmetyki kolorowe znanych firm w genialnych cenach, jest to rodzaj dyskontu. Zawsze tam zaglądam żeby bilans był równy coś dla szkraba coś dla mamy:)))))


1 komentarz:

  1. Interesting blog!
    What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com
    ciao xoxo!

    OdpowiedzUsuń